Romero Canyon

Igår gick jag och Angi på en spontan hike. Vi åkte till en trail som jag aldrig varit på tidigare, ute i Montecito. Jag älskar verkligen att hika! Hela kroppen får sig ett ordentligt träningspass (inklusive lungkapacitet!!) och man blir så skönt utmattad! Dessutom gillar jag att det blir som ett litet äventyr med hopp och klättrande över stockar, stenar, vattenfall osv. Plus att det är så himla givande när man äntligen kommer upp till toppen av berget och bara kan njuta av utsikten. Perfekt söndag! 
 
 
 
 
 
2
Pappa Uffe

vilken underbar utsikt måste kännas skönt när man är uppe på toppen. Vilken tillfredsställelse man måste känna då. vi har tagit in djuren nu men det känns ändå som sommar 16 pannor idag brittsommar snart börjar älgjakten andra måndagen i oktober ska bli spännande! Ha De Puss o Kram Pappa Uffe!

Mamma Nina

Underbart! Jag älskar också att vara ute i naturen! 😃 Imorgon lördag ska vi fira moster Petra som fyller 40 år - 18 pers i deras fina - men lilla - lägenhet i Vasastan... Ska hälsa från dig! 😁 Puss, puss på dig, min lilla söta ärta!